شركت پات شيمی

شركت پات‌شیمی، سهامی خاص، با بیش از ۳۰ سال سابقه، مفتخر است كه در سال ۱۳۶۲ با مدیریّت آقای اسداله فرج اللّهی، برای نخستین‌بار صنعت رنگ اسپری را در ایران به مرحله تولید رسانده، و هم‌اكنون نیز با اتّكا به دانش مهندسین باتجربه در امر تولید حلّال‌های شستشوی دستگاه‌های جت پرینتر به صورت اسپری و سایر بسته‌بندی ها مدّعی است كه باز هم برای اوّلین‌بار اين تولید را انجام داده، علی‌الخصوص حلّال‌های شستشوی نازل‌های دستگاه جت پرینتر كه ابتكار این شركت در تولید آن به‌صورت اسپری، در دنیا بی‌نظیر بوده است.

ضمنا اوّلين حلّال شستشوی چسب هات-ملت (معادل MELT-O-CLEAN شرکت هنکل آلمان) در ایران، که در شستشوی دستگاه‌های OPP کاربرد دارد، توسّط پات‌شیمی تولید و عرضه گردیده‌است.
شركت پات‌شیمی مفتخر است كه در زمينۀ تولید حلّال‌های تخصّصی همیشه پيشرو بوده‌است.

از دیگر تولیدات این شركت، می‌توان به چسب‌های لیبل جهت مصرف در دستگاه‌های لیبل‌زن، صنايع غذایی و كنسروسازی، و ظروف پت اشاره نمود.
برّاق‌کننده‌های داش‌بورد، لاستیک اتومبيل، كاربراتورشوی، و علی‌الخصوص حلّال‌های تخصّصی جهت شستشوی انژكتور خودرو نیز از عمده تولیدات این شركت جهت نمایندگی‌های مجاز و تون آپ‌ها هستند.

از ويژگی‌های مهمّ شركت پات‌شیمی، به‌روز بودن و دسترسی به منابع تولید در داخل و خارج كشور است.

ما افتخار داشته‌ایم كه تاكنون در تأمين نیازهای شركت‌هایی نظیر صنایع مهام پارچین، وزارت دفاع – واحد مهمّات‌سازی، شركت كشت و صنعت شمال، و شركت كشت و صنعت دزفول، بهنوش ایران، پرتو دانۀ خزر، شركت پدیدۀ شیمی قرن، شركت پاكشو، شركت ویژن پیک، شركت ویدر، شركت کاریاران پارس، شركت ایماجیران، شركت فانه صنعت مهر، و … فعّالیّت داشته، و داریم.

ضمنا کلّیّۀ تولیدات اسپری این شركت با گاز بی‌بو بوده، و پات‌شیمی آمادگی همكاری در تولید انواع محصولات اسپری با گاز بی‌بو با سایر شركت‌های بزرگ را اعلام می‌دارد.

همیشه متخصّصین ما با كمال افتخار آمادۀ پاسخگویی به درخواست‌های شما خواهند بود.

پیشاپیش از همكاری شما كمال سپاس و قدردانی به عمل می‌آید.