خدمات اسپری (پر کردن انواع اسپری)

فروش انواع خدمات اسپری (پر کردن انواع اسپری)

شرکت پات شیمی ارائه دهنده انواع خدمات اسپری (پر کردن انواع اسپری)

 

برای پرکردن قوطی‌های اسپری از گاز، نیاز به دستگاه‌های ویژه‌ای وجود دارد. شرکت پات‌شیمی تنها شرکت خصوصی ارائه‌دهندۀ خدمات پرکردن اسپری با گاز بی‌بو در کشور است. در این مطلب دربارۀ خدمات پرکردن اسپری ارائه‌شده توسّط پات‌شیمی خواهید خواند.

دستگاه اسپری پرکن در مدل نیمه‌اتوماتیک دارای سه نازل پرکن، پرچ‌کن، و گاززن است. این دستگاه با توجّه به حجم کم خود، کارایی بسیار مفیدی دارد.

این محصول بسیار متناسب برای پرکردن انواع اسپری در سایزها، مدل‌های مختلف، و ابعاد متفاوت است. مکانیزم عملکرد دستگاه اسپری‌پرکن به‌صورت پنوماتیک (سیستم بادی) است.

سیستم پنوماتیکی از نظر ایمنی بسیار مورد اطمینان است.

بسیاری از موادّی که به‌صورت قوطی اسپری مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند حلّال‌ها و سایر مشتقّات نفتی، به‌شدّت آتش‌زا هستند و خطر انفجار را به همراه دارند. همچنین گاز بوتان-پروپان که به‌منظور پرکردن قوطی‌های اسپری مورد استفاده قرار می‌گیرد، امکان انفجار دارد.

سیستم‌های پنوماتیکی، با توجّه به این که احتمال تماس موادّ آتش‌زا با جریان الکتریسیته را به‌شدّت کاهش می‌دهند، خطر جرقّه را پایین می‌آورند، و ایمنی قابل قبولی دارند.

از جملۀ موارد استفاده از این دستگاه، می‌توان پرکردن انواع اسپری دئودورانت، اکتیویتور چسب، فیکساتور مو، ژل اصلاح، خوش‌بوکنندۀ هوا، حشره‌کش، برّاق‌کنندۀ داش‌بورد، لاستیک ماشین، حلّال جت پرینتر، و غیره را نام برد.

دستگاه‌های ساخت شرکت Pamasol سوئیس، در این زمینه از اعتبار و شهرتی جهانی برخوردارند.

پر کردن اسپری با گاز بی بو

مشکلی که در این میان وجود دارد، این است که تنها نوع و کیفیّت دستگاه اسپری‌پرکن نیست که حائز اهمّیّت است. اگر حتّی یک بار، دستگاه اسپری‌پرکن به گاز شهری متّصل شده‌باشد، دستگاه به مرکاپتان آلوده شده، و بودار می‌شود. مرکاپتان رایحه‌ای بسیار قوی دارد، به طوری که بینی انسان قادر است تنها ۱٫۶ واحد در میلیارد مرکاپتان را تشخیص دهد؛ بنابراین شستشوی دستگاه اسپری‌پرکن کارساز نخواهد بود، زیرا حتّی مقادیر بسیار ناچیز مرکاپتان، گاز را بودار می‌کنند؛ و هیچ‌گونه شستشوی متعارفی، یا افزودن اسانس‌های خوش‌بوکننده، نمی‌تواند بوی مرکاپتان را پنهان کند.

شرکت پات‌شیمی یکی از معدود شرکت‌های ایرانیست که دستگاه اسپری‌پرکن آن هرگز به گاز شهری اتّصال نیافته، و لذا آلوده به مرکاپتان نیست.

پات شیمی به منظور پرکردن اسپری‌ها، از دستگاه پاماسول، محصولی از شرکت پاماسول و ساخت سوئیس بهره می‌برد.
از دیگر محصولات پات شیمی میتوان به حلال هات ملت، حلال جت پرینتر و حلال انژکتور شوی اشاره کرد